Pisemo Price...
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Na nasem forumu mozete postavljati vase price: fantasticne, ljubavne, krimi... Sve je dobrodoslo!


Niste konektovani. Konektujte se i registrujte se

Moji saveti..Procitajte! ;)

3 posters

Ići dole  Poruka [Strana 1 od 1]

1Moji saveti..Procitajte! ;) Empty Moji saveti..Procitajte! ;) Čet Avg 23, 2012 8:01 am

Liserlot Princess

Liserlot Princess
Admin
Admin

Pre svega,morate znati da ja ne pisem savrseno. U stvari,ja sam pocetnik.Pocela sam pisati pre odprilike 2 meseca.Ali,s obzirom koliko kratko pisem,ja sam zadovolna svojim pricama.Ovo vam pisem kako bi vam bilo lakse,i kako bi ste znali sta smete,a sta ne tokom pisanje prica.

1.Uvod

Kao prvo i najosnovnije,pricu nikako ne smete poceti sa " Hy,ja sam ..! " TO NIKAKO NE SMETE! Evil or Very Mad Probajte da napisete nesto misticno,sto ce privuci citaoce.Uvod naravno nije obavezan,ali je pozeljan! To imajte na umu. Wink Inace,uvod je najcesce najtezi za smisljanje price,ali to kod mene ne vazi.Ja bih u 5 minuta mogla da napisem 3 uvoda,ali posle bih se smarala dok pisem poglavlja.. So funny Procitajte uvode nekih prica ili knjiga,i sigurno ce vam biti mnogo lakse u stvaranju vlastitog.Uvod ne mora biti dug,dovoljno je da napisite par recenica.

2. Stil pisanja

Svako ima razlicit stil.Neko bolji,neko losiji.Ali znajte da se citanjem knjiga stil mnogoo popravlja! Ali NIKAKo ne smete stavljati smajlice i linkove u pricu! Nikako! Mad

3. Tema

Sto se teme tice,treba da bude originalna . Nije pozeljno da kradete tudje ideje! Verujte,veoma je neprijatno.. Embarassed Teme koje nisu pozeljne su one u kojima ste u nekakvoj vezi sa poznatim licnostima..To je zaista nepozeljno! Neutral

4.Poglavlja

POglavlja bi trebalo biti dugacka barem 2 word stranice,ali ne moraju! Ne moze svako pisati duga poglavlja! Smile Inace,u prici bi ste trebali imati barem 20 poglavlja,ali kome se neda,nista mu ne mogu.xD